February 6, 2024

Selamat Hari Kejadian Eja Qorea !!


Untuk entry kali ni, aku malas nak berjiwang-jiwang dengan kau. Memberitahu alam betapa baiknya ko yang selalu ada masa susah aku dan yang selalu tanpa banyak songeh ikut aku ntah ke mana-mana (sebenarnya kena paksa). Birthday kau kali ni aku nak bagi dua option.

1. Berjimba sampai pagi kat mana-mana pusat karaoke yang ko suka. Ktv, Redbox, Ampsquare, Neway, Quality Hotel, Pusat Hiburan Keluarga mana-mana je ko pilih. Ni ofkos kita akan ajak tekong si Alisa fitri dan konco-konco beliau. Atau...

2. Kita pegi spa. Ko pilih lah mana-mana pakej ko suka. Nak yg ada facial ke, mandi bunga ke, lulur ke, ape-ape je lah! Ko pilih, Ko survey, tanyer harga. aku bayarkan je.

Ok tak?

1 comment:

my sweet azza said...

waaaa~ dasyat pilihan hadiah tu..heheh~
hapt bday to kak eja.. :)