July 6, 2014

Mimpi yg bakal sempurna

Pertama sekali sangat2 aku panjatkan rasa syukur pd Allah. Syukur sgt2. Sekali lagi Dia pinjamkan rasa bahagia. Sekali lagi die izinkan sesuatu mmbesar dlm perutku..Alhamdulillah.

Period aku lewat 2 minggu. Sebab sebelum ni pun biase lewat jd wlupun harapan tu ada tp kami suami isteri tak terlalu berharap sbb kami takut kecewa. Dah 2 tahun berkahwin masih belum mmpunyai cahaya mata. Jauh di sudut hati kecil aku rasa sedih sgt bila kwn2 yang kawin selepas aku dh sibuk mabuk2 dan ada yg dh siap deliver si kecil comel. Indahnye senyuman baby2 ni.

Tapi aku perasan satu hal selain period aku yg lewat tu. Rambut aku gugur dgn banyak sekali. Smpai kita sdri tgok rs takut. Lpas tu bdn berangin je. Lpas tu try beli pregnen test manual dekat 7eleven. Mlm2 buta ajak jgk suami singgah. Balik2 terus aku test. Tak tggu dh org kata seeloknya pagi2 test kan. Hahaha.

No comments: