May 24, 2012

Bagi aku..

Bagi aku, komen di instagram dgn ssorg yg kita tahu bahasa inggeris die adalah 'biasa-biasa' dan spm pn berahsia sangat result tak payah la nak komen 'Can i ask, how long that u gonna stay there?'


Ia sangat annoying. Betterlah kau tulis 'brape lm nak stay sn?' less annoy.


Dan aku perasan banyak tipikal komen di instagram pada artis-artis Malaysia, yg asking 'eh, love tht top.Mn u beli?' , 'Gorges shoes. Nak jgkkkk. U beli mn?' , 'skirt tu lawala. Kat mn nk cari?' and sadly artis-artis tu tak pernah nak jawab pn. Boo you. But that kind of question tetap ada kan. Pelik aku.


Bagi aku, bukanlah satu kesalahan pn nak komen artis kesukaan kau tu. Nak support and puji-pujian bagai. Tapi komen pertanyaan yang takkan pernah d layan macam tu tak perlu kut.


Just my 2 cent. Kalau korang tak bersetuju and nak tanya jugak dgn harapan akan di reply lantak koranglah. For me it s shit.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

StingRay said...

kah kah kah.

Ada point di situ. =)